Informační deska
Datum vložení | Text sdělení |
18.7.2016 |
Ing.arch.Martin Hrdlička, Baarova 957/15, 140 06 Praha 4 – Michle Akce: VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY NA VEŘEJNOU ZAKÁZKU MALÉHO ROZSAHU VÝMĚNA ROZVODŮ VODY - VÝMĚNA KANALIZAČNÍCH ODPADŮ bytového domu č.p.155, Petrohradská 27, Praha 10 – k.ú. Vršovice ve smyslu Zákona č.137/2006 Sb. o veřejných zakázkách Datum: 18.07.2016 1. Informace k zadávacímu řízení 1.1 Tato zakázka je zadávána a bude částečně dotována v rámci podprogramu 117D0650 „Olověné rozvody“ pro rok 2016. Z těchto důvodů je členěna na dvě části: a/ výměna rozvodů vody ( v podmínkách na výběr dodavatele s přílohou PD ZTI Výměna rozvodů vody v úrovni DSP a výkazem výměr v neoceněném položkovém rozpočtu, kde pod dotaci nespadají z dílu 722 položky č.19, č.20, dále z dílu 342 položky č.23 a č.24, z dílu 61 č.25, č.26, č.27 a č.28, dále z dílu 94 pol.č.29, dále z dílu 95 pol.č.30, dále z dílu č.781 pol.č.39 a č.40, a dílu 784 pol.č.41). Zde zmíněné položky příslušných dílů hradí zadavatel z vlastních zdrojů. b/ výměna kanalizačních odpadů ( v podmínkách na výběr dodavatele s přílohou PD ZTI Výměna kanalizačních odpadů a výkazem výměr v neoceněném položkovém rozpočtu), kde všechny položky hradí zadavatel z vlastních zdrojů. 1.2 Zadávací řízení se řídí zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách o zadávání veřejných zakázek malého rozsahu. 2. Identifikační údaje zadavetele a vypisovatele výběrového řízení BD Petrohradská 27, sídlem: Praha 10 – Vršovice, Petrohradská 155/27 IČ: 251 06 333 zastoupené dle OR: předsedkyní ing. Danielou Vamberovou, dat.nar.13.června 1941, Praha 10, Petrohradská 155/27, a místopředsedkyní Dagmar Maškovou − Zástupce zadavatele: Ing.arch.Martin Hrdlička, dat.nar.25.3.1965, Baarova 957/15, 140 06 Praha 4 - Michle IČ: 43049532 mob.: 603 440 462, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. 3. Specifikace druhu a předmětu veřejné zakázky a předpokládaná doba a místo plnění 3.1 Jedná se o výměnu stávajících olověných stoupacích potrubí vnitřního domovního vodovodu a svislého odpadního potrubí domu včetně napojení nových rozvodů na stávající rozvody v jednotlivých bytech. Podrobnosti jsou uvedeny v PD v úrovni DSP na výměnu rozvodů vody a v PD v úrovni DSP na výměnu kanalizačních odpadů bytového domu Petrohradská 155/27, Praha 10 Vršovice. Autorem PD je ing. Zdenka Čechová ČKAIT 0009599. PD v úrovni DSP včetně výkazu výměr - položkového slepého rozpočtu , obdržíte po potvrzení této výzvy v tištěné podobě a ve formátu pdf, vč. výkazu výměr ve slepém položkovém rozpočtu xls po dohodě se zadavatelem. 3.2 Předpokládaná doba plnění je od 1.9.2016 do 30.11.2016. VRND_vyzva_18_07_2016.odt Ing.arch.Martin Hrdlička, Baarova 957/15, 140 06 Praha 4 – Michle 3.3 Místo plnění je ve vnitřních prostorách BD Petrohradská 155/27, Praha 10 Vršovice. Práce ve veřejně přístupném prostoru domu – konkrétně ve vstupním vestybulu a prostoru schodiště domu – se nepředpokládají ( viz. PD ) 3.4 Předpokládaná hodnota veřejné zakázky je: vodovod =486.506,-Kč bez DPH kanalizace =250.098,-Kč bez DPH 4. Požadavek na způsob zpracování a členění nabídkové ceny 4.1 Nabídková cena bude v obou případech stanovena v členění: − celková nabídková cena v Kč bez DPH, − DPH, − celková nabídková cena v Kč včetně DPH. 4.2 Údaje o nabídkových cenách uchazeč uvede v samostatném prohlášení podepsaném osobou oprávněnou jednat za uchazeče a současně tyto údaje v odpovídajícím rozsahu zapracuje do návrhu smlouvy se zadavatelem 4.3 Ceny uvedené v nabídce budou považovány za závazné a nepřekročitelné. Součástí cen musí být veškeré náklady spojené s provedením veřejné zakázky. V případě uzavření smlouvy na plnění předmětu zakázky bude celková nabídková cena stanovena jako nejvýše přípustná. 4.4 Součástí nabídkové ceny je rozpis (orientační) jejích jednotlivých položek, které budou předmětem vyúčtování – položkový rozpočet členěný dle předloženého výkazu výměr 4.5 Celková nabídková cena může být měněna pouze, změní-li se rozsah předmětu veřejné zakázky. 5. Obchodní podmínky, platební podmínky: Veškeré obchodní podmínky stanovené zadavatelem pro plnění této veřejné zakázky (s výjimkou ceny) jsou obsaženy v závazném vzoru smlouvy s vybraným dodavatelem, která tvoří přílohu této výzvy.S vybraným dodavatelem stavby bude uzavřena smouva o dílo. Platby smluvní ceny budou prováděny dle tohoto vzoru takto/*: • zálohová faktura na částku max do 50% ceny díla dále platba až za rozpracovanost 90% díla, potvrzená zadavatelem na základě pokynu TD stavby a se souhlasem AD PD. • doplatek ceny díla 10% po dokončení a odstranění všech nedodělků a závad proti předání všech výstupních dokladů, revizních protokolů a dokladů o provedení zkoušek ------------------ */ tyto body budou doladěny v rámci jednání o SOD dle čl. 8 za účasti stavebníka, TD a AD projektanta 6. Kvalifikační předpoklady a způsob jejich prokázání Zadavatel požaduje prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů, které jsou uvedeny v § 53 odst. 1 písm. a) – j)zákona, ve znění pozdějších předpisů, a to formou čestného prohlášení, podepsaného osobou oprávněnou jednat za uchazeče nebo jeho jménem. VRND_vyzva_18_07_2016.odt Ing.arch.Martin Hrdlička, Baarova 957/15, 140 06 Praha 4 – Michle 6.1. Zadavatel požaduje prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů, které jsou uvedeny v § 54 zákona, a to předložením: a) výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné evidence, pokud je v ní uchazeč zapsán, ne starší 90 kalendářních dnů, v originálu nebo v úředně ověřené kopii, b) dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména dokladu potvrzujícího příslušné živnostenské oprávnění, v originálu nebo v úředně ověřené kopii. Doklady prokazující splnění kvalifikace musí být předloženy v originálu nebo v úředně ověřené kopii a nesmí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů. 7. Podmínky a požadavky na zpracování nabídky 7.1 Nabídky se podávají vždy písemně a v listinné podobě. Nabídka musí být zpracována v českém jazyce a ve dvou vyhotoveních. Jednotlivé listy nabídky musí být očíslovány vzestupnou číselnou řadou. Číslování listů a řazení jednotlivých dokladů musí být ve všech vyhotoveních nabídky totožné. Všechny listy nabídek musí být pevně spojeny. Nabídka musí obsahovat: a/ název zakázky, b/ identifikační údaje uchazeče, event. jeho subdodavatelů: jméno/název, sídlo/místo podnikání, kontaktní adresu, právní formu, IČ, DIČ, bylo-li přiděleno, telefon, e-mail, fax, osobu oprávněnou jednat jménem uchazeče a bankovní spojení s uvedením čísla účtu, c/ jméno kontaktní osoby ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu, d/ prohlášení o nabídkové ceně v členění dle čl. 4, e/ seznam případných subdodavatelů, f/ doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů uchazeče a jeho subdodavatelů g/ doklad o pojištění hmotné odpovědnosti uchazeče h/ reference k obdobným akcím i/ návrh provozního režimu v průběhu výstavby a orientační časový harmonogram j/ čestné prohlášení o tom, že uchazeč souhlasí se zadáním a podmínkami tohoto zadávacího řízení, že je vázán celým obsahem nabídky po celou dobu běhu zadávací lhůty, že všechny údaje uvedené v nabídce jsou úplné a pravdivé, že nezamlčel žádné skutečnosti podstatné pro posouzení jeho způsobilosti k realizaci zakázky, které by jinak mohly ovlivnit výsledek hodnocení nabídek. Dokument musí být podepsán osobou oprávněnou jednat za uchazeče nebo jeho jménem, k/ návrh smlouvy dle čl. 8, l/ místo a datum podpisu, m/ podpis osoby oprávněné jednat za uchazeče nebo jeho jménem. 7.2 Všechny části nabídky musí být předloženy zadavateli v uzavřené a neporušené obálce označené slovem POZOR-NEOTVÍRAT, názvem zakázky: „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ NA DODAVATELE – PETROHRADSKÁ 155/27, Praha 10 - Vršovice“, označením adresáta (zadavatele) a označením odesílatele (uchazeče) včetně jeho kontaktní adresy, na kterou je možné vrátit nabídku doručenou po uplynutí lhůty pro podání nabídek. Obálka musí být na uzavření opatřena razítkem uchazeče, případně podpisem. VRND_vyzva_18_07_2016.odt Ing.arch.Martin Hrdlička, Baarova 957/15, 140 06 Praha 4 – Michle 7.3 Lhůta a místo pro doručení nabídek Nabídky musí být doručeny nejpozději v poslední den a hodinu lhůty pro podání nabídek. 8. Návrh smlouvy s vybraným dodavatelem 8.1 Uchazeč je povinen ve své nabídce předložit návrh smlouvy, který bude zcela odpovídat závaznému vzoru této smlouvy, jenž tvoří přílohu této výzvy. Návrh smlouvy předloží uchazeč ve dvou vyhotoveních. Uchazeč je oprávněn doplnit do vzoru smlouvy pouze údaje, které jsou ve vzoru označeny . 8.2 Návrh smlouvy musí být podepsán osobou oprávněnou jednat za uchazeče nebo jeho jménem. 8.3 Uchazeč uzavře dvě samostatné smlouvy se zadavatelem podle členění uvedeném v čl.1.1 odst. a a čl.1.1 odst.b této výzvy 9. Lhůta a místo pro podání nabídek 9.1 Uchazeč je povinen doručit svou nabídku doporučenou poštou, nebo osobně 9.2 Místem pro podání nabídek poštou je zaslání na na adresu: Ing.arch.Martin Hrdlička, Baarova 957/15, 140 06 Praha 4 - Michle do pátku 5.srpna 2016 do 24 hodin. 9.3 Na předem dohodnutém místě, po předchozí telefonické dohodě se zástupcem zadavatele proti potvrzení o doručení, do pondělí 8.srpna do 24h 10. Termín a místo otevírání obálek s nabídkami Nabídky budou otevřeny za účasti odpovědných osob zadavatele a zástupce zadavatele dne 9.8.2016 od 10-13 hodin v kanceláři v BD Petrohradská 155/27, Praha 10 Vršovice. Uchazeči, kteří se budou chtít otevírání obálek zúčastnit, se předem telefonicky ohlásí zástupci zadavatele a následně se dostaví v 9.45h hodin na udanou adresu. Zadavatel zajistí jejich doprovod do jednací místnosti. 11. Kriteria a pravidla pro hodnocení nabídek 11.1 Základním hodnotícím kritériem je nejnižší nabídková cena. 11.2 Rozhodující při hodnocení je cena bez DPH. 11.3 Výběrové řízení bude vyhodnoceno nejpozději do 12.08. 2016 a výsledek bude sdělen všem uchazečům písemně elektronickou poštou do 19.8.2016. 12. Délka zadávací lhůty 12.1 Zadávací lhůta, tedy lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni, se stanoví do 31.12.2016. 12.2 Zadávací lhůta začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek a končí dnem doručení oznámení zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky. Vítěznému uchazeči se zadávací lhůta prodlužuje až do okamžiku uzavření smlouvy nebo do zrušení zadávacího řízení. VRND_vyzva_18_07_2016.odt Ing.arch.Martin Hrdlička, Baarova 957/15, 140 06 Praha 4 – Michle 13. Oprávnění zadavatele 13.1 Zadavatel nabídky ani jejich části uchazečům nevrací. 13.2 Zadavatel si vyhrazuje právo vyloučit ze zadávacího řízení uchazeče, jehož nabídka, nesplnila zadavatelem stanovené požadavky nebo neobsahovala zadavatelem požadované náležitosti. 13.3 Uchazečům v souvislosti se zrušením řízení o zadávání zakázky nevzniknou žádná práva ani nároky vůči zadavateli. 13.4 Uchazeč nemá právo na náhradu nákladů, které v souvislosti s podáním nabídky vynaloží. Příloha: závazný vzor smlouvy V Praze, dne ___18.07.2016___ ________________________________ BD Petrohradská 27, Praha 10 – Vršovice, Petrohradská 155/27 zástupce zadavatele: ing.arch.Martin Hrdlička Potvrzení o osobním převzetí: TUTO výše popsanou VÝZVU K PODÁNÍ NABÍDKY NA VEŘEJNOU ZAKÁZKU MALÉHO ROZSAHU VÝMĚNA ROZVODŮ VODY - VÝMĚNA KANALIZAČNÍCH ODPADŮ bytového domu č.p.155, Petrohradská 27, Praha 10 – k.ú. Vršovice jsem převzal(a) včetně přílohy osobně. Odpovědný zástupce – tiskacím písmem tit., jméno, příjmení: ............. ............................. ............................................... V Praze, dne _____.07.2016___ ( razítko ) podpis: VRND_vyzva_18_07_2016.odt
Příloha č.1
SMLOUVA O DÍLO č. …………………………………………………………….. Smluvní strany Objednavatel: Bytové družstvo Petrohradská 27 Petrohradská 15/27, Praha 10 Vršovice, PSČ 101 00 IČO: 25106333 Zastoupen: Ing. Danielou Vamberovou – předsedkyní BD Dagmar Maškovou – místopředsedkyní BD Dále jen „objednavatel“ na straně jedné Zhotovitel: Dále jen „zhotovitel“ na straně druhé Smluvní strany uzavírají smlouvu o dílo za těchto podmínek Článek 1 Předmět a místo plnění 1. Předmět plnění : Výměna rozvodů vody 2. Místo plnění : bytový dům Petrohradská 155/27, Praha 10- Vršovice Článek 2 Doba plnění Práce budou zahájeny : 1. 9. 2016 Dílo bude dokončeno : 30. 11. 2016 Zhotovitel postupuje při provádění tak, aby dílo bylo řádně a včas provedeno a předáno objednavateli. Článek 3 Platební podmínky 1. Smluvní cena dohodou: bez DPH xx,-- Kč DPH 15 % xx,--Kč Celkem xx,- Kč 2. Způsob úhrady vždy převodem na bankovní účet č. …………………………………………, vedený u banky………………………., splatnost 20 kalendářních dní 1 a/ po podpisu smlouvy o dílo dílčí faktura ve výši maximálně 50% z ceny díla bez DPH b/ 2. Dílčí fakturu ve výši 40% z ceny díla bez DPH c/ konečná faktura ve výši 10% bez DPH po převzetí provedeného díla bez nedodělků a bez vad Článek č. 4 Součinnost objednatele 1. Objednatel zajistí přívody vody , energií a umožní připojení na zásuvkové okruhy. 2. Objednavatel zajistí přístup do všech prostor souvisejících s plnění předmětu díla. 3. Objednatel zajistí informovanost ostatních stran, zejména nájemníků. 4. Objednatel zajistí zamykatelné technické a hygienické zázemí a skladové prostora pro zhotovitele. Článek č. 5 Organizace pracoviště 1. Zhotovitel se bude pohybovat pouze v převzatých prostorách, určených k plnění předmětu díla. Pracovníci mohou do ostatních prostor vstupovat pouze s výslovným souhlasem objednatele. 2. Před zahájením montážních prací zajistí zhotovitel seznámení pracovníků se specifickými podmínkami pro dodržování zásad bezpečné práce a požární ochrany na pracovišti. 3. Zhotovitel povede o provádění stavebních prací stavební deník, který bude předkládat objednateli k odsouhlasení. Případné vícepráce budou realizovány až po odsouhlasení s objednatelem. 4. Pracovníci budou provádět průběžně hrubý úklid. 5. Pracovní doba dle návrhu zhotovitele / bude upřesněno / 6. Počet pracovníků dle potřeb zhotovitele / bude upřesněno / 7. Odpovědní zástupci za objednatele: Ing. Daniela Vamberová ve věci smluvní tel. 420 271 748 055 Ing. arch. Martin Hrdlička ve věci technické tel. 420 603 440 462 Odpovědní zástupci za zhotovitele:…………………………………… Článek č. 6 Záruky 1. Záruční doba na provedené dílo a materiál je 24 měsíců ode dne předání díla 2. Zhotovitel prohlašuje, že proti případným škodám, způsobeným objednateli při provádění díla je pojištěn na částku……………………………… u pojišťovny………………………………, číslo pojistky 2 Článek č. 7 Závěrečná ustanovení 1. Obě smluvní strany potvrzují, že si smlouvu před podpisem prostudovaly, jsou seznámeny s jejím obsahem a textu rozumí. 2. Obě smluvní strany se dohodly, že tato smlouva může být měněna pouze písemnou formou a po oboustranné dohodě. V případě odstoupení od smlouvy jedné strany, může druhá strana vyžadovat náhradu za ušlý zisk ve výši až 5% z celkové částky. 3. Obě smluvní strany se řídí příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku. 4. Případné spory budou řešeny dohodou. Nedojde-li k dohodě, sjednají smluvní strany pro tyto spory příslušnost Rozhodčího soudu při Hospodářské komoře a Agrární komoře ČR. Zavazují se, že bez odkladu splní její nález. 5. Tato smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech, z nichž každá smluvní strana obdrží po jednom vyhotovení. Případné dodatky budou vystavovány ve stejném počtu. V Praze dne Podpis objednatele Podpis zhotovitele 3
|