Informační deska

 

 Datum vložení  Text sdělení
 18.7.2016  

Ing.arch.Martin Hrdlička, Baarova 957/15, 140 06 Praha 4 – Michle

Akce: VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY NA VEŘEJNOU ZAKÁZKU MALÉHO ROZSAHU

VÝMĚNA ROZVODŮ VODY - VÝMĚNA KANALIZAČNÍCH ODPADŮ

bytového domu

č.p.155, Petrohradská 27, Praha 10 – k.ú. Vršovice

ve smyslu Zákona č.137/2006 Sb. o veřejných zakázkách

Datum: 18.07.2016

1. Informace k zadávacímu řízení

1.1 Tato zakázka je zadávána a bude částečně dotována v rámci podprogramu 117D0650

„Olověné rozvody“ pro rok 2016.

Z těchto důvodů je členěna na dvě části:

a/ výměna rozvodů vody ( v podmínkách na výběr dodavatele s přílohou PD ZTI Výměna

rozvodů vody v úrovni DSP a výkazem výměr v neoceněném položkovém rozpočtu, kde pod

dotaci nespadají z dílu 722 položky č.19, č.20, dále z dílu 342 položky č.23 a č.24, z dílu 61

č.25, č.26, č.27 a č.28, dále z dílu 94 pol.č.29, dále z dílu 95 pol.č.30, dále z dílu č.781

pol.č.39 a č.40, a dílu 784 pol.č.41). Zde zmíněné položky příslušných dílů hradí zadavatel z

vlastních zdrojů.

b/ výměna kanalizačních odpadů ( v podmínkách na výběr dodavatele s přílohou PD ZTI

Výměna kanalizačních odpadů a výkazem výměr v neoceněném položkovém rozpočtu), kde

všechny položky hradí zadavatel z vlastních zdrojů.

1.2 Zadávací řízení se řídí zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách o zadávání

veřejných zakázek malého rozsahu.

2. Identifikační údaje zadavetele a vypisovatele výběrového řízení

BD Petrohradská 27,

sídlem: Praha 10 – Vršovice, Petrohradská 155/27

IČ: 251 06 333

zastoupené dle OR:

předsedkyní ing. Danielou Vamberovou, dat.nar.13.června 1941,

Praha 10, Petrohradská 155/27,

a místopředsedkyní Dagmar Maškovou

Zástupce zadavatele:

Ing.arch.Martin Hrdlička, dat.nar.25.3.1965,

Baarova 957/15, 140 06 Praha 4 - Michle

IČ: 43049532

mob.: 603 440 462, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

3. Specifikace druhu a předmětu veřejné zakázky a předpokládaná doba a místo plně

3.1 Jedná se o výměnu stávajících olověných stoupacích potrubí vnitřního domovního

vodovodu a svislého odpadního potrubí domu včetně napojení nových rozvodů na stávající

rozvody v jednotlivých bytech. Podrobnosti jsou uvedeny v PD v úrovni DSP na výměnu

rozvodů vody a v PD v úrovni DSP na výměnu kanalizačních odpadů bytového domu

Petrohradská 155/27, Praha 10 Vršovice. Autorem PD je ing. Zdenka Čechová ČKAIT

0009599. PD v úrovni DSP včetně výkazu výměr - položkového slepého rozpočtu , obdržíte

po potvrzení této výzvy v tištěné podobě a ve formátu pdf, vč. výkazu výměr ve slepém

položkovém rozpočtu xls po dohodě se zadavatelem.

3.2 Předpokládaná doba plnění je od 1.9.2016 do 30.11.2016.

VRND_vyzva_18_07_2016.odt

Ing.arch.Martin Hrdlička, Baarova 957/15, 140 06 Praha 4 – Michle

3.3 Místo plnění je ve vnitřních prostorách BD Petrohradská 155/27, Praha 10 Vršovice.

Práce ve veřejně přístupném prostoru domu – konkrétně ve vstupním vestybulu a prostoru

schodiště domu – se nepředpokládají ( viz. PD )

3.4 Předpokládaná hodnota veřejné zakázky je:

vodovod =486.506,-Kč bez DPH

kanalizace =250.098,-Kč bez DPH

4. Požadavek na způsob zpracování a členění nabídkové ceny

4.1 Nabídková cena bude v obou případech stanovena v členění:

celková nabídková cena v Kč bez DPH,

DPH,

celková nabídková cena v Kč včetně DPH.

4.2 Údaje o nabídkových cenách uchazeč uvede v samostatném prohlášení podepsaném

osobou oprávněnou jednat za uchazeče a současně tyto údaje v odpovídajícím rozsahu

zapracuje do návrhu smlouvy se zadavatelem

4.3 Ceny uvedené v nabídce budou považovány za závazné a nepřekročitelné. Součástí cen

musí být veškeré náklady spojené s provedením veřejné zakázky. V případě uzavření smlouvy

na plnění předmětu zakázky bude celková nabídková cena stanovena jako nejvýše přípustná.

4.4 Součástí nabídkové ceny je rozpis (orientační) jejích jednotlivých položek, které budou

předmětem vyúčtování – položkový rozpočet členěný dle předloženého výkazu výměr

4.5 Celková nabídková cena může být měněna pouze, změní-li se rozsah předmětu veřejné

zakázky.

5. Obchodní podmínky, platební podmínky:

Veškeré obchodní podmínky stanovené zadavatelem pro plnění této veřejné zakázky (s

výjimkou ceny) jsou obsaženy v závazném vzoru smlouvy s vybraným dodavatelem, která

tvoří přílohu této výzvy.S vybraným dodavatelem stavby bude uzavřena smouva o dílo. Platby

smluvní ceny budou prováděny dle tohoto vzoru takto/*:

zálohová faktura na částku max do 50% ceny díla

dále platba až za rozpracovanost 90% díla, potvrzená zadavatelem na základě pokynu

TD stavby a se souhlasem AD PD.

doplatek ceny díla 10% po dokončení a odstranění všech nedodělků a závad proti

předání všech výstupních dokladů, revizních protokolů a dokladů o provedení zkoušek

------------------

*/ tyto body budou doladěny v rámci jednání o SOD dle čl. 8 za účasti stavebníka, TD a AD

projektanta

6. Kvalifikační předpoklady a způsob jejich prokázání

Zadavatel požaduje prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů, které jsou

uvedeny v § 53 odst. 1 písm. a) – j)zákona, ve znění pozdějších předpisů, a to formou

čestného prohlášení, podepsaného osobou oprávněnou jednat za uchazeče nebo jeho

jménem.

VRND_vyzva_18_07_2016.odt

Ing.arch.Martin Hrdlička, Baarova 957/15, 140 06 Praha 4 – Michle

6.1. Zadavatel požaduje prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů, které jsou

uvedeny v § 54 zákona, a to předložením:

a) výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné evidence, pokud je v ní uchazeč zapsán, ne

starší 90 kalendářních dnů, v originálu nebo v úředně ověřené kopii,

b) dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu

odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména dokladu potvrzujícího příslušné

živnostenské oprávnění, v originálu nebo v úředně ověřené kopii.

Doklady prokazující splnění kvalifikace musí být předloženy v originálu nebo v úředně

ověřené kopii a nesmí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splně

kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů.

7. Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

7.1 Nabídky se podávají vždy písemně a v listinné podobě. Nabídka musí být zpracována

v českém jazyce a ve dvou vyhotoveních. Jednotlivé listy nabídky musí být očíslovány

vzestupnou číselnou řadou. Číslování listů a řazení jednotlivých dokladů musí být ve všech

vyhotoveních nabídky totožné. Všechny listy nabídek musí být pevně spojeny. Nabídka musí

obsahovat:

a/ název zakázky,

b/ identifikační údaje uchazeče, event. jeho subdodavatelů: jméno/název, sídlo/místo

podnikání, kontaktní adresu, právní formu, IČ, DIČ, bylo-li přiděleno, telefon, e-mail, fax,

osobu oprávněnou jednat jménem uchazeče a bankovní spojení s uvedením čísla účtu,

c/ jméno kontaktní osoby ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu,

d/ prohlášení o nabídkové ceně v členění dle čl. 4,

e/ seznam případných subdodavatelů,

f/ doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů uchazeče a jeho

subdodavatelů

g/ doklad o pojištění hmotné odpovědnosti uchazeče

h/ reference k obdobným akcím

i/ návrh provozního režimu v průběhu výstavby a orientaččasový harmonogram

j/ čestné prohlášení o tom, že uchazeč souhlasí se zadáním a podmínkami tohoto

zadávacího řízení, že je vázán celým obsahem nabídky po celou dobu běhu zadávací

lhůty, že všechny údaje uvedené v nabídce jsou úplné a pravdivé, že nezamlčel žádné

skutečnosti podstatné pro posouzení jeho způsobilosti k realizaci zakázky, které by jinak

mohly ovlivnit výsledek hodnocení nabídek. Dokument musí být podepsán osobou

oprávněnou jednat za uchazeče nebo jeho jménem,

k/ návrh smlouvy dle čl. 8,

l/ místo a datum podpisu,

m/ podpis osoby oprávněné jednat za uchazeče nebo jeho jménem.

7.2 Všechny části nabídky musí být předloženy zadavateli v uzavřené a neporušené obálce

označené slovem POZOR-NEOTVÍRAT, názvem zakázky: „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ NA DODAVATELE

– PETROHRADSKÁ 155/27, Praha 10 - Vršovice“, označením adresáta (zadavatele) a označením

odesílatele (uchazeče) včetně jeho kontaktní adresy, na kterou je možné vrátit nabídku

doručenou po uplynutí lhůty pro podání nabídek. Obálka musí být na uzavření opatřena

razítkem uchazeče, případně podpisem.

VRND_vyzva_18_07_2016.odt

Ing.arch.Martin Hrdlička, Baarova 957/15, 140 06 Praha 4 – Michle

7.3 Lhůta a místo pro doručení nabídek

Nabídky musí být doručeny nejpozději v poslední den a hodinu lhůty pro podání nabídek.

8. Návrh smlouvy s vybraným dodavatelem

8.1 Uchazeč je povinen ve své nabídce předložit návrh smlouvy, který bude zcela odpovídat

závaznému vzoru této smlouvy, jenž tvoří přílohu této výzvy. Návrh smlouvy předloží uchazeč

ve dvou vyhotoveních. Uchazeč je oprávněn doplnit do vzoru smlouvy pouze údaje, které jsou

ve vzoru označeny .

8.2 Návrh smlouvy musí být podepsán osobou oprávněnou jednat za uchazeče nebo jeho

jménem.

8.3 Uchazeč uzavře dvě samostatné smlouvy se zadavatelem podle členění uvedeném v

čl.1.1 odst. a a čl.1.1 odst.b této výzvy

9. Lhůta a místo pro podání nabídek

9.1 Uchazeč je povinen doručit svou nabídku doporučenou poštou, nebo osobně

9.2 Místem pro podání nabídek poštou je zaslání na na adresu:

Ing.arch.Martin Hrdlička, Baarova 957/15, 140 06 Praha 4 - Michle

do pátku 5.srpna 2016 do 24 hodin.

9.3 Na předem dohodnutém místě, po předchozí telefonické dohodě se zástupcem

zadavatele proti potvrzení o doručení, do pondělí 8.srpna do 24h

10. Termín a místo otevírání obálek s nabídkami

Nabídky budou otevřeny za účasti odpovědných osob zadavatele a zástupce zadavatele dne

9.8.2016 od 10-13 hodin v kanceláři v BD Petrohradská 155/27, Praha 10 Vršovice. Uchazeči,

kteří se budou chtít otevírání obálek zúčastnit, se předem telefonicky ohlásí zástupci

zadavatele a následně se dostaví v 9.45h hodin na udanou adresu. Zadavatel zajistí jejich

doprovod do jednací místnosti.

11. Kriteria a pravidla pro hodnocení nabídek

11.1 Základním hodnotícím kritériem je nejnižší nabídková cena.

11.2 Rozhodující při hodnocení je cena bez DPH.

11.3 Výběrové řízení bude vyhodnoceno nejpozději do 12.08. 2016 a výsledek bude sdělen

všem uchazečům písemně elektronickou poštou do 19.8.2016.

12. Délka zadávací lhůty

12.1 Zadávací lhůta, tedy lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni, se stanoví

do 31.12.2016.

12.2 Zadávací lhůta začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek a končí

dnem doručení oznámení zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky. Vítěznému uchazeči se

zadávací lhůta prodlužuje až do okamžiku uzavření smlouvy nebo do zrušení zadávacího

řízení.

VRND_vyzva_18_07_2016.odt

Ing.arch.Martin Hrdlička, Baarova 957/15, 140 06 Praha 4 – Michle

13. Oprávnění zadavatele

13.1 Zadavatel nabídky ani jejich části uchazečům nevrací.

13.2 Zadavatel si vyhrazuje právo vyloučit ze zadávacího řízení uchazeče, jehož nabídka,

nesplnila zadavatelem stanovené požadavky nebo neobsahovala zadavatelem požadované

náležitosti.

13.3 Uchazečům v souvislosti se zrušením řízení o zadávání zakázky nevzniknou žádná

práva ani nároky vůči zadavateli.

13.4 Uchazeč nemá právo na náhradu nákladů, které v souvislosti s podáním nabídky

vynaloží.

Příloha: závazný vzor smlouvy

V Praze, dne ___18.07.2016___

________________________________

BD Petrohradská 27,

Praha 10 – Vršovice, Petrohradská 155/27

zástupce zadavatele: ing.arch.Martin Hrdlička

Potvrzení o osobním převzetí:

TUTO výše popsanou VÝZVU K PODÁNÍ NABÍDKY NA VEŘEJNOU ZAKÁZKU MALÉHO ROZSAHU

VÝMĚNA ROZVODŮ VODY - VÝMĚNA KANALIZAČNÍCH ODPADŮ

bytového domu

č.p.155, Petrohradská 27, Praha 10 – k.ú. Vršovice

jsem převzal(a) včetně přílohy osobně.

Odpovědný zástupce – tiskacím písmem

tit., jméno, příjmení: ............. ............................. ...............................................

V Praze, dne _____.07.2016___

( razítko ) podpis:

VRND_vyzva_18_07_2016.odt

 

Příloha č.1

 

 

 


 


SMLOUVA O DÍLO č. ……………………………………………………………..


Smluvní strany


Objednavatel: Bytové družstvo Petrohradská 27


Petrohradská 15/27, Praha 10 Vršovice, PSČ 101 00


IČO: 25106333


Zastoupen: Ing. Danielou Vamberovou – předsedkyní BD


Dagmar Maškovou – místopředsedkyní BD


Dále jen „objednavatel“ na straně jedné


Zhotovitel:


Dále jen „zhotovitel“ na straně druhé


Smluvní strany uzavírají smlouvu o dílo za těchto podmínek


Článek 1


Předmět a místo plnění


1. Předmět plnění : Výměna rozvodů vody


2. Místo plnění : bytový dům Petrohradská 155/27, Praha 10- Vršovice


Článek 2


Doba plnění


Práce budou zahájeny : 1. 9. 2016


Dílo bude dokončeno : 30. 11. 2016


Zhotovitel postupuje při provádění tak, aby dílo bylo řádně a včas provedeno a předáno objednavateli.


Článek 3


Platební podmínky


1. Smluvní cena dohodou: bez DPH xx,-- Kč


DPH 15 % xx,--Kč


Celkem xx,- Kč


2. Způsob úhrady vždy převodem na bankovní účet č. …………………………………………, vedený u


banky………………………., splatnost 20 kalendářních dní


1


a/ po podpisu smlouvy o dílo dílčí faktura ve výši maximálně 50% z ceny díla bez DPH


b/ 2. Dílčí fakturu ve výši 40% z ceny díla bez DPH


c/ konečná faktura ve výši 10% bez DPH po převzetí provedeného díla bez nedodělků a bez


vad


Článek č. 4


Součinnost objednatele


1. Objednatel zajistí přívody vody , energií a umožní připojení na zásuvkové okruhy.


2. Objednavatel zajistí přístup do všech prostor souvisejících s plnění předmětu díla.


3. Objednatel zajistí informovanost ostatních stran, zejména nájemníků.


4. Objednatel zajistí zamykatelné technické a hygienické zázemí a skladové prostora pro zhotovitele.


Článek č. 5


Organizace pracoviště


1. Zhotovitel se bude pohybovat pouze v převzatých prostorách, určených k plnění předmětu díla.


Pracovníci mohou do ostatních prostor vstupovat pouze s výslovným souhlasem objednatele.


2. Před zahájením montážních prací zajistí zhotovitel seznámení pracovníků se specifickými


podmínkami pro dodržování zásad bezpečné práce a požární ochrany na pracovišti.


3. Zhotovitel povede o provádění stavebních prací stavební deník, který bude předkládat objednateli


k odsouhlasení. Případné vícepráce budou realizovány až po odsouhlasení s objednatelem.


4. Pracovníci budou provádět průběžně hrubý úklid.


5. Pracovní doba dle návrhu zhotovitele / bude upřesněno /


6. Počet pracovníků dle potřeb zhotovitele / bude upřesněno /


7. Odpovědní zástupci za objednatele:


Ing. Daniela Vamberová ve věci smluvní tel. 420 271 748 055


Ing. arch. Martin Hrdlička ve věci technické tel. 420 603 440 462


Odpovědní zástupci za zhotovitele:……………………………………


Článek č. 6


Záruky


1. Záruční doba na provedené dílo a materiál je 24 měsíců ode dne předání díla


2. Zhotovitel prohlašuje, že proti případným škodám, způsobeným objednateli při provádění díla je


pojištěn na částku……………………………… u pojišťovny………………………………, číslo pojistky


2


Článek č. 7


Závěrečná ustanovení


1. Obě smluvní strany potvrzují, že si smlouvu před podpisem prostudovaly, jsou seznámeny s jejím


obsahem a textu rozumí.


2. Obě smluvní strany se dohodly, že tato smlouva může být měněna pouze písemnou formou a po


oboustranné dohodě. V případě odstoupení od smlouvy jedné strany, může druhá strana vyžadovat


náhradu za ušlý zisk ve výši až 5% z celkové částky.


3. Obě smluvní strany se řídí příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku.


4. Případné spory budou řešeny dohodou. Nedojde-li k dohodě, sjednají smluvní strany pro tyto spory


příslušnost Rozhodčího soudu při Hospodářské komoře a Agrární komoře ČR. Zavazují se, že bez odkladu


splní její nález.


5. Tato smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech, z nichž každá smluvní strana obdrží po jednom


vyhotovení. Případné dodatky budou vystavovány ve stejném počtu.


V Praze dne


Podpis objednatele Podpis zhotovitele


3